it doesn't matter.

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

<3

Av Amanda - 19 oktober 2011 19:41

Det är något som saknas ,  


     

    


Här kommer en en liten historia om min och Amandas fin fina resa till Furudal.


Sitter och väntar på bussen. Plötsligt säger morfar nu kommer den. Jag och amanda skyndar oss ut och hämtar våran packning. Då säger morfar att det är fel buss så vi behöver ej stressa. Då passar amanda på att sätta sig på sin väska, hon har en rullbar. Så smäller det till i den. Jag trodde ej det var nå allvarligt. Och så kom bussen. Så klev vi på och satt oss. Det sved under ögonlocken vill ej hem redan ! Och så åkte vi i väg klockan var runt 12.00 så åkte vi. I älvdalen klev det på massor med tjejer som satt sig bakom oss och började prata först om Öl sen vart det olika sen var den ena bättre än alla på sex och så började dom sjunga och dom höll på. Väl framme i mora klockan är 14.10 ska vi gå till Amandas mamma eller ska vi gå och äta. mhmm?? Ån vi går och äter det tar nästan en 15 min bort till Amandas mamma. Så ska vi ditt och tbx sen ditt och tbx. Vi går och äter.
Vi genar genom Lindex och när vi nästan hade gått genom hela lindex får Amanda syn på sin mormor och springer ut och kastar väskan och baar kutar. Poff så var hon borta. Jag tar hennes väska och går ut på gatan där står hon och
hennes mormor. Och där kom jag men allt pickpack. Så pratar med amandas mormor sen gick vi till sibylla och åt.
Så gick ut och upp mot bokia. På vägen stannade vi på ur och penn sen gick vi till Bokia .
Så går vi runt sen hittar vi en bok så går vi och betalar när vi nästan var ute upptäcken amanda att hon ej hade sin bok med då hade hon glömt den i kassan. Man betalar men tar ej med den. Då springer hon tbx och hämtar den . Sen gick vi till bussen vi är en hel timme för tidiga. Amanda blir törstig och tar fram sin loka ur väskan hon tänkte ej att den kanske var lite omruskad. Och så skruvar hon upp det blir som en vattenfåntän framför henne.
Sen kom bussem och amanda tog sig nästan ej in väskan var för stor.


Minnen







 

Jag älskar dig mer än något annat !    

 
 
Elin

Elin

19 oktober 2011 20:25

Desamma babe! <33333333

http://eliiinswahnfhyr.bloggplatsen.se

Amanda

19 oktober 2011 20:56

:')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 24 mars 2012 18:32

Ny blogg nytt namn!       assfq.blogg.se

Av Amanda - 24 mars 2012 09:38


16. En bild som gör dig lycklig     Eftersom jag har en underbar vän som jag har underbara minnen med så är det den här bilden, älskar dig min älskade vän!                             ♥        ...

Av Amanda - 22 mars 2012 22:00

                                    Kram A. ...

Av Amanda - 13 mars 2012 20:43

                                  Jag vet inte riktigt vilken färg?         ...

Av Amanda - 13 mars 2012 18:54


15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?     Det här är en fråga som jag har ganska svårt att svara på. Jag är en person som helst inte vill sitta still. Jo när jag sitter vid datorn, då kan jag sitta still huuur länge som helst. Rätt ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett gillar du mest?
 Tre-delatbett
 Två-delatbett
 Raktbett
 Pessoabett
 Pelhambett
 Kimblewickbett
 Eggbett
 Hackamore
 Fullcheek
 Kandarstång
 Bett Pee Wee
 Waterford
 Gagbett
 Postkandar
 Kombinationsbett
 EE Tredelat
 Bettlöst
 Annat. Mejla/Kommentera

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards