it doesn't matter.

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda - 5 november 2011 09:40

9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?


Oj, vem skulle jag vilja byt liv med för en dag? - Svår fråga.. Jag måste fundera lite..


10 minuter senare..


Jag kan tyävrr inte svara på den frågan.. Jag är rätt nöjd med mig själv, förutom mitt utseende..

kan ladda upp en bild som jag aldrig laddat upp förr i stället   



 

Av Amanda - 2 november 2011 19:39

Hans humor är ju så sjukt dålig så den blir bra xD



Jag accepterar alla människor, tjocka som smala - långa som korta.. men inlägget var så bra :)


Kraaaam

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett gillar du mest?
 Tre-delatbett
 Två-delatbett
 Raktbett
 Pessoabett
 Pelhambett
 Kimblewickbett
 Eggbett
 Hackamore
 Fullcheek
 Kandarstång
 Bett Pee Wee
 Waterford
 Gagbett
 Postkandar
 Kombinationsbett
 EE Tredelat
 Bettlöst
 Annat. Mejla/Kommentera

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards