it doesn't matter.

Alla inlägg under december 2011

Av Amanda - 5 december 2011 20:25

Hallå!


Har fått tillsägelse av Elin att skriva ett litet blogginlägg,

ska försöka satsa på att skriva minst 3 inlägg denna vecka..


Det har väl inte hänt så mycket nytt,

Snurre har fått ett nytt/gammalt träns - olika delar från olika träns.

Han har även fått en ny grimma som jag köpte på Horse Showen i Stockholm.


Vad fan mer ska jag skriva?! :O


Kan ju skriva att;


Jag saknar min Figaro så sjukt jävla mycket! Det går inte att

beskriva sorgen, <3


Kram


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket bett gillar du mest?
 Tre-delatbett
 Två-delatbett
 Raktbett
 Pessoabett
 Pelhambett
 Kimblewickbett
 Eggbett
 Hackamore
 Fullcheek
 Kandarstång
 Bett Pee Wee
 Waterford
 Gagbett
 Postkandar
 Kombinationsbett
 EE Tredelat
 Bettlöst
 Annat. Mejla/Kommentera

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards